Τρίτη, 13 Ιουνίου 2017

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος – απάντηση του +ΙΓΖ


Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος
Θεωρώ, ότι όλοι όσοι εισήλθατε στην διένεξη περί παλαιού εορτολογίου είτε παλαιοημερολογίτες είτε νεοημερολογίτες συμφωνείτε, πως κάθε αίρεση και κάθε σχίσμα προήλθε πρωτίστως απο εγωϊσμό πίσω από τον οποίο κρύβεται ο διάβολος. Επομένως, αν θέλετε να αντιμετωπισθεί σωστά μία αίρεση ή ένα σχίσμα θα πρέπει  ο καθένας μας να νικήσει τον εγωϊσμό του και να αφήσουμε να ενεργήσει ο Θεός
κάνοντας εμείς το ανθρώπινο, να ταπεινωθούμε δηλαδή, χωρίς να υποχωρήσουμε σε θέματα Πίστεως και ιεράς Παραδόσεως. Βλέπω όμως από τον τρόπο που συνερίζεστε να λείπει η ταπείνωση και όπου δεν υπάρχει ταπείνωση δεν υπάρχει και ειλικρίνεια προθέσεων να δεχθούμε την αλήθεια. Προσωπικά δεν με εκφράζουν πρόσωπα όπως μιλούν ή γράφουν και από τις δύο πλευρές! 


Διαπιστώνω, ότι δεν σας ενδιαφέρει πραγματικά ο αγώνας αλλά το να στήσετε το θέλημά σας, αλλά και δεν είσθε σε θέση να διακρίνεται καλές προθέσεις. Όντως στερείσθε διακρίσεως. Αν όλοι με το παλαιό ομιλούν και σκέφτονται έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε κοινό αγώνα ή πολύ περισσότερο να τα βρούμε. Από την άλλη, αν όλοι όσοι διακόψαμε κοινωνία με τους οικουμενιστές τά βάζαμε όλα στο τσουβάλι ορίζοντας  όλους στο παλαιό ημερολόγιο σχισματικούς τότε όντως υπάρχουν άνθρωποι και στο νέο ημερολόγιο που έχουν ΓΟΧΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ!!!
Εκ του παλαιού ημερολογίου μας προτάσσετε τους επισκόπους σας για να έρθουμε σε κοινωνία μαζί τους. Ποιούς από όλους; Διότι με το να υπάρχουν κάπου δέκα παρατάξεις που η μία αναθεματίζει την άλλη, υπάρχει πρόβλημα στο να κάνει κανείς διάλογο προκειμένου να διακρίνει τα φρονήματα της κάθε μερίδος. Επομένως, αν όντως επιθυμείτε να συνενοηθούμε, βγείτε έξω της "παρεμβολής", δηλαδή έξω από τα παραταξιακά σας στενά πλαίσια, βρείτε τα μεταξύ σας, για να μπορούμε και εμείς να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να γίνει διάλογος. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, πείτε μας καθαρά, ποιοί δεν θεωρείτε ανυπόστατα και άκυρα τα άγια μυστήρια που τελούν όσοι ακόμη δεν διέκοψαν κοινωνία με τους οικουμενιστές ή εμείς που διακόψαμε κοινωνία με τους επισκόπους που μνημονεύουν τους Οικουμενιστές. Πέραν αυτού όμως, νομίζω πρώτον ότι βιάζεσθε και δεύτερον έχω την αίσθηση ότι, δεν εκφράζει όλους στο παλαιό το πνεύμα που διακατέχει ορισμένους που διαχειρίζονται κάποια ιστολογία. Να σημειώσω δε επίσης ότι το πρώτο πρόβλημα που θα έχουν οι επίσκοποί σας αν θελήσουν να κάνουν έναν πραγματικά γόνιμο διάλογο  με όσους διακόψαμε κοινωνία με την αίρεση θα είσθε εσείς, διότι θα εμμένετε με πείσμα όχι στα της πίστεως αλλά στα εγωϊστικά φρονήματά σας. Κατ’ αρχήν δεν ξεκαθάρισε το τοπίο τι θα γίνει με την Εκκλησία της Ελλάδος, δηλαδή, αν όλοι οι επίσκοποι τελικά ακολουθήσουν την αίρεση του Οικουμενισμού. Χρειάζεται να περιμένουμε! Οι βεβιασμένες ενέργειες ποτέ δεν είναι καλές. Άλλωστε αυτό περιμένουν οι Οικουμενιστές να προσχωρήσουμε στις παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις και να πουν: ορίστε, τους οίδατε! Τέτοιοι είναι ζηλωτές, παλαιοημερογίτες. Λοιπόν ας έχουμε σύνεση. Μη λησμονείτε ότι οι πρώτοι σας επίσκοποι διέκοψαν κοινωνία με τους άλλους επισκόπους που έμειναν με το νέο ημερολόγιο όχι αμέσως αλλά μετά από χρόνια!!! Και να σημειώσω και κάτι, αυτό που κάνουμε εμείς είναι το δύσκολο. Είναι εύκολο να προσχωρήσω κάπου και να νιώθω ασφάλεια, να αρχίσω αγρυπνίες, τυπικά και τέτοια. Και ο αγώνας τί γίνεται; Νομίζω, ότι εκ του ασφαλούς μιλάτε τώρα οι σύγχρονοι παλαιοημερολογίτες, διότι βολευθήκατε, ενώ εμείς μόνοι μας δίνουμε την μάχη. Έτσι πιο πολύ προσφέρουμε στον αγώνα κατά της αιρέσεως μέχρι να πάρουν κάποια τροπή τα πράγματα παρά το να βγούμε έξω από τον αγώνα. Προσωπικά πιστεύω ότι θα ενεργήσει ο Θεός.  Μην επηρεάζεσθε όμως οι υπόλοιποι από τα ακραία στοιχεία των νεοημερολογιτών και των παλαιοημερολογιτών. Είναι δύσκολο να κρατηθούν ισορροπίες. Η χρυσή τομή είναι: και την αίρεση να μην ακολουθούμε με την κοινωνία όσων μνημονεύουν τους αιρετικούς, και σχισματικοί να μην είμαστε με το να μην απορρίπτουμε ως άκυρα τα μυστήρια όσων ακόμη μνημονεύουν! Εσείς παροπλισθήκατε! Οι μεν διότι  απορρίπτετε τα μυστήρια του νέου ημερολογίου και, επομένως,  όσοι το κάνετε αυτό βρίσκεσθε όντως στο σχίσμα, ενώ οι δε, διότι όλα τα σχετικά με το παλαιό τα βάλατε στο τσουβάλι. Και πέραν αυτού η στάση σας ως ύφος διαλόγου δεν μας εκφράζει και βέβαια καθώς και ορισμένα επιχειρήματά σας έγιναν κονιορτός από τα επιχειρήματα του παλαιού, γι’ αυτό είστε εκτός πραγματικότητος και επομένως δεν μπορείτε να έχετε συνεννόηση με όσους κάνουν σωστή και σοβαρή αποτείχιση, άρα αποκόπτεσθε από μόνοι σας από εμάς που δεν έχουμε τέτοια φρονήματα, εκτός αν ανακαλέσετε.
 Επειδή εμείς γνωρίζουμε ότι στο παλαιό ημερολόγιο δεν απορρίπτουν όλοι τα μυστήρια  των νεοημερολογιτών ως άκυρα θέλουμε να βρεθεί μια συνισταμένη εκ μέρους του παλαιού, ώστε όχι απλώς να ενωθούμε αλλά να καταδικασθεί από την αληθινή Εκκλησία του Χριστού η παναίρεση του Οικουμενισμού. Αυτή είναι η προοπτική μας. Και αν κάποιοι θέλουν να ερίζουν  εμείς τέτοια διάθεση δεν έχουμε. «Εἰ δέ τις δοκεῖ φιλόνικος εἶναι, ἡμεῖς τοιαύτην συνήθειαν οὐκ ἔχομεν, οὐδὲ αἱ ἐκκλησίαι τοῦ Θεοῦ». Και προσωπικά συζήτησα το θέμα με τους αγιορείτες που αγωνίζονται και μου είπαν ότι οι ζηλωτές πατέρες στο Άγιον όρος είδαν πολύ θετικά την κίνηση της διακοπής της κοινωνίας μας με τους οικουμενιστές και δεν διατυπώνουν θέσεις όπως αυτές σε κάποια ιστολόγια.  Ήδη, δηλαδή, υπάρχει θετικό κλίμα. Τελικά όμως υπάρχουν «καλοθελητές» και από το νέο και το παλαιό που δεν θέλουν να ενωθούμε ενώ έχουμε την ίδια πίστη και επιζητούμε να παύσει το σχίσμα σε μια σωστή βάση, και όχι να βάζουμε απέναντι ο ένας τον άλλο. Αν  κάποιοι τώρα θέλουν αντιπαλότητα και με όσους δεν επικοινωνούν με την αίρεση προσωπικά δεν θέλω μαζί κάτι τέτοιο, και το Σάββατο που βρεθήκαμε με τους Αγιορείτες δεν μας εξέφρασε η στάση αυτή. Λοιπόν, ας μείνουν έξω από την συνεννόησή μας όσοι θέλουν διενέξεις δεν μπορούμε να τους αναγκάσουμε να έρθουν σε κοινωνία μαζί μας. Αυτός είναι ο διάλογος που χρειάζεται να γίνει τώρα με το παλαιό και όχι με τους αιρετικούς. Διευκρινίζουμε όμως ότι όσοι εκ του παλαιού δεν δέχονται ως έγκυρα τα μυστήρια και όσων ακόμη δεν διέκοψαν ακόμη κοινωνία  δεν πρόκειται να ‘ρθούμε σε κοινωνία μαζί τους. Για το θέμα της εγκυρότητος των μυστηρίων θα τοποθετηθούμε όλοι μαζί ως Εκκλησία συνοδικά τότε, που θα καταδικασθεί ο Οικουμενισμός και οι οικουμενιστές!
πατερική παράδοση

Απάντηση του  Ιερομονάχου Γρηγορίου Ζιώγου [ με κόκκινα γράμματα]
«Εκ του παλαιού ημερολογίου μας προτάσσετε τους επισκόπους σας για να έρθουμε σε κοινωνία μαζί τους. Ποιούς από όλους; Διότι με το να υπάρχουν κάπου δέκα παρατάξεις που η μία αναθεματίζει την άλλη, υπάρχει πρόβλημα στο να κάνει κανείς διάλογο προκειμένου να διακρίνει τα φρονήματα της κάθε μερίδος»

Δεν υπάρχουν εκκλησίες και μερίδες ΓΟΧ, αλλά Εκκλησία και η μερίδα του Χριστού η οποία έχει την αποστολική διαδοχή από την ΡΟΕΔ Φιλαρέτου με τις χειροτονίες του 1969. Τα υπόλοιπα είναι σχίσματα άνευ χάριτος, ασχέτως φρονημάτων.

«Αν αυτό δεν είναι δυνατό, πείτε μας καθαρά, ποιοί δεν θεωρείτε ανυπόστατα και άκυρα τα άγια μυστήρια που τελούν όσοι ακόμη δεν διέκοψαν κοινωνία με τους οικουμενιστές»

 Διαβάστε την ομολογία πίστεως της Συνόδου ΓΟΧ Καλλινίκου, προφανώς  θα σας καλύψει,  όσο για τα υπόλοιπα σχίσματα δεν σας συνιστώ να προσχωρήσετε, ανεξαρτήτως ομολογίας. Περαιτέρω γράψατε για εγωισμό, αλλά τον υπηρετείτε, διότι  αυτό που γράψατε είναι τελεσίγραφο , και όχι ερώτημα αγωνίας… Δηλαδή εσείς έχετε το αλάθητο; Θα το δούμε το θέμα παρακάτω.

«ή εμείς που διακόψαμε κοινωνία με τους επισκόπους που μνημονεύουν τους Οικουμενιστές»

Προσωπικά πιστεύω ότι η ομολογία αποτείχισης και η αποκήρυξη της αίρεσης καθιστά τα μυστήρια των αποτεχισμένων έγκυρα.  Η ομολογία σας είναι και η αποκατάστασή σας, αν και οι κανόνες είναι σαφέστατοι για το τι πρέπει να γίνει στους Ιερείς οι οποίοι χειροτονήθηκαν από αιρετικούς…

«Μη λησμονείτε ότι οι πρώτοι σας επίσκοποι διέκοψαν κοινωνία με τους άλλους επισκόπους που έμειναν με το νέο ημερολόγιο όχι αμέσως αλλά μετά από χρόνια!!!»

Εκοψαν μετά από μια 10ετία επειδή τότε το πρόβλημα ήταν μόνο οι 13 μέρες, και μετά από προσπάθειες να διορθωθεί η καινοτομία που έσχισε την Εκκλησία. Οι Ιεράρχες έκοψαν όταν βεβαιώθηκαν ότι η κατάσταση είναι ΜΗ αναστρέψιμη.

Σήμερα  τι σχέση  έχει ο παγιωμένος οικουμενισμός της διοικούσας «εκκλησίας»  η νομιμοποίηση των αιρέσεων και η θεσμοθέτηση της βλασφημίας του ΠΣΕ   στην Κρήτη με την παρωνυχίδα των 13 ημερών;  

«Διευκρινίζουμε όμως ότι όσοι εκ του παλαιού δεν δέχονται ως έγκυρα τα μυστήρια και όσων ακόμη δεν διέκοψαν ακόμη κοινωνία  δεν πρόκειται να ‘ρθούμε σε κοινωνία μαζί τους. Για το θέμα της εγκυρότητος των μυστηρίων θα τοποθετηθούμε όλοι μαζί ως Εκκλησία συνοδικά τότε, που θα καταδικασθεί ο Οικουμενισμός και οι οικουμενιστές!»

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ  δια
ΤΗΣ  Γ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
ΚΑΝΩΝ Δ’

Και ούτος ο παρών κανών παρομοίως με τον ανωτέρω  διαλαμβάνει για τους κληρικούς εκείνους οπου ήθελαν αποστατήσει και η κατ’ ιδίαν η και δημοσίως ήθελαν τολμήσει  να φρονώσιν  η να διδάσκωσι  το δόγμα του Νεστορίου και του ομόφρονος Κελεστίου, λέγων ότι εκρίθη δίκαιον  από την αγίαν Σύνοδον, να είναι οι τοιούτοι από τον βαθμόν τους  καθηρημένοι.                                                                     



ΚΑΝΩΝ  Ζ’

…Εκείνοι δε όπου τολμήσουν  η να συνθέσουν άλλο σύμβολο της πίστεως, η να πραβάλλουσιν αυτό  εις το φανερόν, και να προσφέρουν εις τους Ελλήνων και Ιουδαίων και αιρετικών επιστρέφοντας  προς την της αληθείας  επίγνωσιν, οι τοιούτοι ει μεν επίσκοποι ώσι, και κληρικοί, να είναι της επισκοπής  και του κλήρου απόβλητοι, ει δε λαικοί, να αναθεματίζονται. Παρομοίως δε και όσοι φανερωθούν πως φρονούν καθ’ αυτούς η διδάσκουν τους άλλους τα μιαρά και αιρετικά περί της ενανθρωπήσεως  του μονογενούς Υιού του Θεού  του Νεστορίου δόγματα, τα περιεχόμενα εις την υπ’ αυτού μεν συντεθείσαν έκθεσιν  πίστεως, κομισθείσαν  δε εις την  Σύνοδον ταύτην από τον Πρεσβύτερον Χαρίσιον και ούτοι λέγω, ει μεν επίσκοποι ώσι και κληρικοί, να είναι καθηρημένοι, και της επισκοπής  και του κλήρου  απόβλητοι, ει δε λαικοί να αναθεματίζονται, ως προείπωμεν.



ΕΡΩΤΗΣΗ:

Αυτός που συνθέτει  άλλο σύμβολο της πίστεως είναι καθηρημένος.

Αυτός  που  καταργεί «το εν Βάπτισμα» αναγνωρίζοντας τα βαπτίσματα όλων των αιρετικών,  διδάσκει  ότι οι Μονοφυσίτες, είναι ορθόδοξη αδελφή εκκλησία, ακυρώνοντας την 4η Οικουμενική τι είναι;
Αυτός που αναγνωρίζει  όλες τις χριστιανικές αιρέσεις,  θεσμοθετώντας το ΠΣΕ ως απαραίτητο σωτηριολογικό οργανισμό στην Εκκλησία τι είναι;

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος που τελούν δημόσια μνημόσυνα στους Μουσουλμάνους τι είναι;;

Αυτοί που αναγνωρίζουν Ιεροσύνη σε επισκοπίνες Προτεστάντισες και δογματικά Λεσβίες τι είναι;;  Συν τοις άλλοις είναι και εικονομάχοι με έτερο ανάθεμα στο κεφάλι τους. 
Αυτοί που αναγνωρίζουν Ιεροσύνη σε ανίερους Παπικούς Αγγλικανούς και δογματικά Σοδομίτες τι είναι;;  
Υπάρχει μεγαλύτερη Βλασφημία απο το να αναγνωρίζεις δογματικά Σοδομίτη και ανίερο ως Ιερέα του Χριστού; το ίδιο και για τις Λεσβίες επισκοπίνες, και εσείς ακόμα μιλάτε για  άγιο Πνεύμα και ισχυρά μυστήρια; 

Είναι δυνατόν, Αυτοί που αναγνωρίζουν σωτηρία σε ειδωλολάτρες, Ινδουιστές, Βουδιστές, Βραχμάνους, Ινδιάνους της Αυστραλίας, Μουσουλμάνους, Ραβίνους, και δηλωμένους δαιμονολάτρες, και όλων των διαβόλων Αδύνατον αριθμείσαι… να συγκαταλέγονται  στους Ιερείς του Χριστού, και τους συλλειτουργούς του αγίου Πνεύματος;;;


Αυτός  που ανατρέπει με τα παραπάνω που γράψαμε, δηλαδή  τα  διαπιστευμένα δόγματα της Εκκλησίας, έχει  ανάθεμα από τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, των Αποστόλων και από τον ίδιο τον Χριστό.

Διότι, αυτοί που κηρύττουν λόγω και έργω τα παραπάνω, περί σωτηριολογικών μυστηρίων των αιρετικών και προαιώνιων ανίερων αλλά  και αβάπτιστων δαιμονολατρών, Ακυρώνουν την Σταυρική Θυσία του Χριστού, καθώς  τηνπαρουσιάζουν ως  μια άχρηστη πράξη. [ αφού εν τέλει όλοι σώζονται...]  Τι άλλη βλασφημία μεγαλύτερη υπάρχει από αυτή;

Τι δεν γνωρίζει η Εκκλησία από τα ανωτέρω  και θα πρέπει να μας τα γνωστοποιήσει και επικυρώσει η επόμενη  Πανορθόδοξη;  
Σημειωτέον οι επιταγές των Οικουμενικων Συνόδων, είναι αυτές που  ρίχνουν Ανάθεμα σε όποιον  ΔΕΝ υπακούσει στις αποφάσεις των  και  όχι οι ΓΟΧ

Τότε με την δική σας λογική,  η επόμενη Πανορθόδοξη να μας επικυρώσει εκ νεου και το ευαγγέλιο, αλλά και όλο το Πηδάλιο.



… εὐσεβὴς μετὰ αἱρετικοῦ μήτε κατ' οἶκον συμπροσευχέσθω· 
«Τίς γὰρ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος;»" (P. G. 1, 1136-1137).     

 Ποια  συμφωνία  έχει ο Χριστός με τον Διάβολο; ( αποστολικός 46’ )


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ πολύ μην γράφετε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια διότι θα διαγράφονται.