Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

Το μανιφέστο κάποιων ΓΟΧ ιστολογίων δεν αντιπροσωπεύει την επίσημη φωνή της Συνόδου ΓΟΧ Καλλινίκου



+ΙΓΖ
Παραποιούν εντέχνως  την επίσημη εκκλησιολογική θέση  της Εκκλησίας ΓΟΧ Καλλινίκου και γι’ αυτό είναι υπόλογοι, διότι  δεν  υπακούν αλλά ιδιορρυθμούν, δογματίζοντας κατά το δοκούν.
Η Εκκλησία ΓΟΧ δεν σταμάτησε στον Φλωρίνης που στο κάτω κάτω ήταν ένας επίσκοπος,  και  εκείνη την εποχή το θέμα ήταν Μόνο οι 13 μέρες, ενώ σήμερα  είναι ο οικουμενισμός,  αλλά συνεχίστηκε κατά την διαρρεύσαν περίοδο μέχρι σήμερα με τις υπογραφές των πολλών, και παρά τους κανόνες, οι υπογραφές των περισσοτέρων είναι ισχυρότερες, των υπολοίπων πολλώ δε μάλλον του ενός.
Εμείς δηλώνουμε  δημοσίως ότι η Σύνοδος ΓΟΧ  δεν  αναγνωρίζει θεία χάρι στα μυστήρια των Νεοημερολογιτών, και η απόδειξη είναι ότι χειροθετούν τους προσερχομένους  Νεοημερολογίτες  κληρικούς. Τούτο σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουν Ιεροσύνη και συνεπώς δεν υπάρχει τίποτε  στην κρατούσα εκκλησία.
Χειροθεσία σημαίνει Μυστική χειροτονία

Ενωτικό κείμενο ΓΟΧ 2014
Ϛ’. πιστροφ στν Γνησία ρθοδοξία

1. Οἱ Οἰκουμενικὲς καὶ Τοπικὲς Σύνοδοι τῆς Ἐκκλησίας ἐφήρμοσαν κατὰ καιρούς, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τῆς Ἀκριβείας, καὶ τὴν λεγομένη ἀρχὴ τῆς Οἰκονομίας, γιὰ τὴν ἀποδοχὴ[35] τῶν μετανοούντων αἱρετικῶν καὶ σχισματικῶν· (ὡς ἀρχὴ τῆς Οἰκονομίας νοεῖται) ἡ Κανονική καὶ Ποιμαντικὴ[36] πράξη, κατὰ τὴν ὁποία εἶναι δυνατὸ νὰ γίνεται πρόσκαιρη ἀπόκλιση ἀπὸ τὸ γράμμα τῶν Ἱερῶν Κανόνων, δίχως νὰ παραβιάζεται τὸ πνεῦμα Τους.
3. φαρµογ τς Οκονοµίας, ταν γίνονται δεκτο οαρετικο κα σχισµατικο σ Κοινωνία μ τν κκλησία, δν σηµαίνει οτε στ λάχιστο τι κκλησία ναγνωρίζει τν γκυρότητα κα τ παρκτ τν μυστηρίων ατν, τ ποα χουν τελεσθε ξω π τ Κανονικ κα Χαρισματικ ριά[38] Της.
4. γία ρθόδοξη κκλησία ποτ δν ναγνώρισε πολύτως κα ξ ποστάσεως[39], οτε κατ᾿ κρίβειαν, οτε κατ᾿ Οκονομίαν, τ μυστήρια τ ποα τελονται κτς Ατς, φ᾿ σον δηλαδ ατο ο ποοι τελον ατο ο ποοι μετέχουν στ μυστήρια ατ παραμένουν στος κόλπους τς διαίτερης αρετικς σχισματικς Κοινότητάς τους.
5. ρθόδοξη κκλησία, μ τν φαρμογ τς Οκονομίας ποκλειστικ κα μόνο ταν δέχεται μεμονωμένα πρόσωπα Κοινότητες, τ ποα εναι κτς Ατς, λλ χουν πνεμα μετανοίας[40], ποδέχεται[41] μόνο τν (ξωτερικ) τύπο το μυστηρίου, τ ποο προέρχεται π αρετικος σχισματικούς, ἐὰν βεβαίως ατς χει τηρηθε νόθευτος, εδικ μάλιστα σ σχέση μ τ βάπτισμα, κα ζωοποιε τν τύπο ατ μ τν Χάρη το γίου Πνεύματος, ποία νυπάρχει σ Ατήν, μέσ τν φορέων τς πληρότητας τς ν Χριστ ληθείας Ατς, δηλαδ τν ρθοδόξων πισκόπων.
6. Εδικώτερα, γι τ Μυστήρια τ ποα τελονται στς λεγόμενες πίσημες ρθόδοξες κκλησίες, ν κα Γνησία ρθόδοξη κκλησία δν παναλαμβάνει σ κάθε περίπτωση τν ξωτερικ τύπο (τν μυστηρίων) σ σους εσέρχονται μ πνεμα μετανοίας σ κοινωνία μ Ατήν, δν διαβεβαιώνει[42] γι τ κρος ατν (τν μυστηρίων), οτε κα γι τν σωτηριολογική τους ποτελεσματικότητα, διαίτερα σ σους ερίσκονται «ν γνώσει»[43] σ κοινωνία μ τν συγκρητιστικ Οκουμενισμό, πως κα μ τν Σεργιανισμό, χοντας μάλιστα π᾿ ψιν τν προοπτικ τς συγκλήσεως μις Μεγάλης Συνόδου τς Γνησίας ρθοδοξίας, ποία θ πισφραγίσει σα δη χουν γίνει σ τοπικ πίπεδο[44].

42]    Στ πρωτότυπο «διαβεβαιο»· π τ ρμα «διαβεβαιόω, -»: διαβεβαιώνω, ποστηρίζω κάτι ς βέβαιο κα ναμφισβήτητο, ποστηρίζω κάτι ντόνως κα πολύτως, βεβαιώνω ρητς, πιστοποι, γγυμαι.Τ νοήμα τς παραγράφου ατς πρέπει ν θεωρεται σ συνάρτηση μ ατ τν προηγουμένων παραγράφων 1 - 5 κα χι πομονωμένα.

[43]    Κα στ πρωτότυπο «ν γνώσει»·  Ζ΄ γία Οκουμενικ Σύνοδος ναθεματίζει κείνους, ο ποοι κοινωνον «ν γνώσει» μ τος αρετικούς, ν δηλαδ γνωρίζουν τι εναι αρετικοί.

10. Κατ γενικ κανόνα, ο μν Μοναχο κα ο Λαϊκο π ατούς, ο ποοι βεβαίως χουν βαπτισθε κατ τν ρθόδοξο τύπο[46], γίνονται δεκτο σ Κοινωνία δι Χρίσματος, μέσ μις εδικς Τάξεως, ποία συνδέεται πάντοτε μ τ Μυστήριο τς ερς ξοµολογήσεως· ο δ Κληρικο ποβάλλουν γραπτ ατηση κα φ᾿ σον ατ γκριθε, γίνονται δεκτο σ Κοινωνία μ τν διο τρόπο (πο προαναφέρθηκε), κα π πλέον μ µία εδικ Τάξη Χειροθεσίας, ποία χει συνταχθε εδικ γι τς περιπτώσεις ατές.


[46]    Στ πρωτότυπο «κατ τν ρθόδοξον τύπον»· τ ρθόδοξο Βάπτισμα τελεται δι τριν καταδύσεων κα ναδύσεων στν κολυμβήθρα, «ες τ νομα το Πατρς κα το Υο κα το γίου Πνεύματος» (Ματθ. κη΄ 19).

 Τέλος για την σύγκλιση της Μ. Συνόδου των ΓΟΧ.
Αυτή που έγινε το 2016 μήπως αποφάσισε ότι τα μυστήρια των Οικουμενιστών έχουν άγιο Πνεύμα;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ πολύ μην γράφετε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια διότι θα διαγράφονται.